Последната актуална информация на тази версия на МТИТС е от 19 октомври 2016 г.
Можете да достъпите новата версия, както и актуална информация от тук.
Съобщение за провеждане на открита процедура за предоставяне на концесия за летище Русе 12.01.2009
Голям размер

 

Съобщение за провеждане на открита процедура за предоставяне на концесия на гражданско летище за обществено ползване Русе

С Решение № 681 от 30.12.2008 г. Министерският съвет откри нова процедура за предоставяне на концесия гражданско летище за обществено ползване Русе с основен предмет разширение и реконструкция на обекта на концесията и неговото управление и поддържане след въвеждането му в експлоатация на риск на концесионера.

1.Обектът на концесията включва:

А/ концесионна територия с обща площ 1 818 715 кв. м, състояща се от поземлени имоти № 84049.87.164 с площ 1 762 073 кв. м и № 84049.87.165 с площ 56 642 кв. м, намиращи се в землището на с. Щръклево, община Иваново, област Русе, съгласно кадастралните карти на имотите, които са неразделна част от документацията за участие и концесионния договор;

Б/ построените върху поземлените имоти по т. 1.1.1 сгради с идентификатори по кадастралния регистър, както следва: № 84049.87.164.2, № 84049.87.164.4 и от № 84049.87.164.6 до № 84049.87.164.25 в имот № 84049.87.164, от № 84049.87.165.1 до № 84049.87.165.6 в имот № 84049.87.165;

В/ поземлен имот № 63427.492.2 с площ 41 657 кв. м, намиращ се в землището на с. Средна кула, гара "Образцов чифлик", община Русе, област Русе, съгласно кадастрална карта на имота - неразделна част от документацията за участие и концесионния договор, и сгради с идентификатори по кадастралния регистър от № 63427.492.2.1 до № 63427.492.2.3 - принадлежност на обекта на концесията;

Г/ съоръженията, оборудването, прилежащата инфраструктура и другите принадлежности съгласно документация за участие и концесионния договор;

Д/ сградите и съоръженията, които ще бъдат изградени върху концесионната територия от концесионера с негови средства и на негов риск.

В обекта на концесията не се включват обектите - публична държавна собственост, предоставени за управление на Държавно предприятие "Ръководство на въздушното движение" - София, намиращи се върху концесионната територия, съгласно документацията за участие и концесионния договор.

2. На обекта на концесията, концесионерът може да извършва строителството в съответствие с одобрени проекти и разрешение за строеж, а след издаване на удостоверение за експлоатационна годност на летището, получаване на лиценз за летищен оператор и лицензи за оператор по наземно обслужване, ще извършва дейности на летищен оператор, дейности на оператор на наземно обслужване и търговски дейности.

3. Място за получаване на документацията за участие в процедурата: Република   България,  гр. София,  Министерство  на транспорта,  ул. Дякон Игнатий № 9, стая 1007.

4. Срок за получаване на документацията за участие в процедурата:до 17.00 часа на 13.03.2009 г.

5. Цена на   документацията    за   участие   в процедурата: 2000 лева.

6. Начин на плащане на документацията за участие в процедурата: в брой в касата на Министерството на транспорта или по банкова сметка на Министерството на транспорта - Централно управление БНБ BIC - BNBG BGSD; IBAN - BG77BNBG96613300124801.

7. Срок за получаване на документацията за участие в процедурата:до 17.00 часа на 13.03.2009 г.

8. Срок за получаване на оферти: Република България, гр. София, Министерство на транспорта, ул. Дякон Игнатий № 9, стая 1007

9. Срок за получаване на оферти: до 17.00 часа на 17.03.2009 г.

10. Критериите за комплексна оценка на офертите и тяхната относителна тежест са:

              А.Срок за въвеждане на обекта на концесията в експлоатация, но не по-малко от 36 и не повече от 60 месеца от влизане в сила на  концесионния договор с относителна тежест 20 на сто;

              Б. Концепция за генерален план на летището, включваща:

  • функционални характеристики на обекта на концесията с тежест 15 на сто;
  • технически предимства, в т. ч. техническо оборудване, с тежест 15 на сто;

              В. Програма за управление и поддържане на обекта на концесията с относителна тежест 20 на сто, включваща най-малко предложения   относно оперативна дейност, организация на управлението, инвестиционна програма, социална програма, търговски  план, програма за безопасност и сигурност и екологична програма.

              Г. Размер на гаранциите за обезпечаване на качество и в срок:

  • размер на гаранцията обезпечаване въвеждането на обекта в експлоатация в размер на не по-малко от 10 на сто от стойността на планираните инвестиции за проектиране, строителство и въвеждане на обекта в експлоатация, със срок на валидност от датата на представянето й до 3 месеца след изтичане на срока въвеждане на обекта в експлоатация - с относителна тежест 10;
  • размер на гаранцията по обезпечаване изпълнението на инвестиционната програма, издадена от банка, определена по съгласие на страните, в размер на не по-малко от 10 на сто от стойността на планираните инвестиции за съответната година - с относителна тежест 10 на сто.

Д. Размер на годишно концесионно плащане с относителна тежест 10 на сто.

 

Обявлението по чл. 41 от Закона за концесиите за провеждане на процедура за предоставяне на концесия на гражданско летище за обществено ползване Русе е обнародвано в електронната страница на Държавен вестник на 12 януари 2009 г.

  • КОНЦЕСИЯ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ
  • Концесии – актуално
  • е-услуги
  • Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013
  • 940 9400
  • 150-години МСД
  • Обществен съвет
  • Стратегия за пътна безопасност
  • БДЖ онлайн продажби
  • Национална стратегия за развитието на широколентовия достъп
  • Цифрова програма за Европа
  • Открито управление
  • Отворени данни
  • Общоевропейски телефонни номера 116

Актуално за министерството

Предложения за отбелязване чрез пощенски марки и пощенски продукти на значими събития, годишнини и чествания през 2017 г.
Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията е бенефициент по проект "Сътрудничество и координация по TEN-T коридорите от основната мрежа, преминаващи през България", финансиран по Многогодишната работна програма на Механизма за свързване на Европа
Резултати, одобрени от Управляващия комитет по TEN-T проект „Sea2Sea” за разработване на мултимодален коридор за товарни превози, свързващ Егейско с Черно море.

България в Шенген

{structural_funds}

SOLVIT

Вход в системата

RSS feed