Последната актуална информация на тази версия на МТИТС е от 19 октомври 2016 г.
Можете да достъпите новата версия, както и актуална информация от тук.
Министерство на транспорта и съобщенията откри нов център за операторски услуги 17.05.2002

Чрез системата ADMOSS е създаден първият Call center (Център за операторски услуги), който е техническата база за поетапното изграждане на единен център, предлагащ на клиентите на БТК голямо разнообразие от услуги чрез оператор.

Изграждането на центъра започна през декември 2001 от фирмата SIEMENS. Съвременните 35 работни места предоставят на клиентите на БТК както традиционните услуги чрез оператор, така и нови.

С развитието и усъвършенстването на техническата база и доизграждането на потребителската култура на българина, клиентите ни ще имат възможност да получават и един от най-съвременните услуги предлагани от компанията. Напр. телефонен разговор от чужбина за сметка на търсения абонат чрез използване на кредитна карта.

Традиционни услуги, предоставяни от ЦОУ:

  • предизвестия за телефонни разговори;
  • справка за телефонни разговори;
  • събуждане;
  • телефонни разговори за сметка на виканото лице;
  • "България директ" - разговор от обществен телефон в чужбина за сметка на търсения абонат в България
  • връзки за предаване на факс съобщения;
  • телефонни разговори за сметка на трети плащащ;
  • телефонни разговори с програмирана продължителност.

Нови услуги чрез системата ADMOSS:

  • информация за продължителността на автоматично проведен телефонен разговор с чужбина (при автоматичен телефонен разговор с чужбина, проведен от домашен или служебен телефон чрез набиране на допълнителен национален код …… преди кода на съответната държава, след приключването на разговора абонатът получава от оператора информация за продължителността на телефонния разговор)
  • конферентни телефонни разговори за страната и с чужбина;
  • абонамент за събуждания;
  • "София Директ" - разговор от провинцията за сметка на търсения абонат в София;
    предоставяне на разговор по име и адрес на търсения клиент.
  • КОНЦЕСИЯ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ
  • Концесии – актуално
  • е-услуги
  • Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013
  • 940 9400
  • 150-години МСД
  • Обществен съвет
  • Стратегия за пътна безопасност
  • БДЖ онлайн продажби
  • Национална стратегия за развитието на широколентовия достъп
  • Цифрова програма за Европа
  • Открито управление
  • Отворени данни
  • Общоевропейски телефонни номера 116
Архив - Май
Пон Вт Ср Чет Пет Съб Нед
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31  

Новини

Пощенска карта в колекционерски тираж отбелязва 120 години българското морско търговско корабоплаване
Министър Московски откри церемонията по случай 125-та годишнина на ТСВ
Министър Московски отвори офертите за концесия на пристанищен терминал „Бургас – Запад“ и на Централна жп гара Пловдив

Актуално за министерството

Предложения за отбелязване чрез пощенски марки и пощенски продукти на значими събития, годишнини и чествания през 2017 г.
Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията е бенефициент по проект "Сътрудничество и координация по TEN-T коридорите от основната мрежа, преминаващи през България", финансиран по Многогодишната работна програма на Механизма за свързване на Европа
Резултати, одобрени от Управляващия комитет по TEN-T проект „Sea2Sea” за разработване на мултимодален коридор за товарни превози, свързващ Егейско с Черно море.

България в Шенген

{structural_funds}

SOLVIT

Вход в системата

RSS feed